ajoorlo

سه کار کلیدی مدیر رستوران و فست فود




سه کار کلیدی مدیر رستوران و فست فود 1-نظارت بر کیفیت غذا وحفظ کیفیت:

اولین نکته که خیلی خیلی مهم است نظارت بر کیفیت غذای فست فود و رستوران به صورت دائمی وپایدار است. درواقع مشتری ها دوست دارند به همان مقدار که پول می دهند خدمات و کیفیت دریافت کنند و غذایی که دریافت می کنند ارزش پولی که خرج کرده اند را داشته باشد بنا براین شما به عنوان یک مدیر وظیفه شناس باید تمام تلاش خودتان را انجام دهید تا یک غذای با کیفیت با مواد تازه و عالی را در فست فود و رستوران خودتان ارائه دهید.

2-آموزش کارکنان:

ما باید به طور مرتب جلساتی را با آشپزها و کارکنان خودتان داشته باشید چون کارکنان از مهمترین و کلیدی ترین اجزای سیستم کاری ما هستند و اگر آنها خوب باشند غذایی که به مشتری میرسد هم خوب و با کیفیت است بنابر این باید یک روند پیوسته و بدون توقف برای آموزش کارمندان پایه و حرفه ای فست فود و رستوران خود داشته باشیم و در جلساتی که با آنها برگزار می کنیم برای آنها هدف تایین کنید و تا در جلسات بعدی انها را بررسی کنید و همین کار کوچک باعث بالاتر رفتن انگیزه کارکنان شما و بیشتر شدن بهره وری آنها می شود.

3-بازاریابی و تبلیغات:

یکی دیگر از مهمترین اصولی که میتواند همیشه شما را در اوج نگه دارد و موفقیت شما را تضمین کند انجام تبلیغات هدفمند و هوشمندانه است و این کار باید جزو اصلی ترین و کارهای شما به عنوان گرداننده رستوران و فست فود باشد.شما باید توانایی این را داشته باشید که مشتری های زیادی را به فست فود و رستوران خودتان جذب کنید تا با انجام استراتژی خودتان آنها را به مشتری ثابت تبدیل کنید و آخرین نکته اینکه باید برای تبلیغات همان قدر زمان و هزینه صرف کنید که برای آشپزی و خرید و نظارت بر کیفیت صرف می کنید و ... صرف کنید.